سقف متحرک پلی کربنات با زیباترین طراحی و تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : barbarimashhad

شرکت سایه گستر آسیا یکی از قدیمی ترین شرکتها در حوزه ارائه سازه های متحرک می باشد که با کیفیت ترین و مدرن ترین تجهیزات را به مشتریان خود ارائه می دهد.
ساخت سقف متحرک پلی کربنات امری تخصصی است و تجربه بالایی را می طلبد که کارشناسان شرکت سایه گستر آسیا می توانند بهترین طراحی را متناسب به مکان شما ارائه دهند.
مزایای مختلف سقف متحرک پلی کربنات نسبت به سایر محصولات مختلف سبب شده است که این محصول طرفداران بسیاری در بین مشتریان شرکت سایه گستر آسیا داشته باشد.

سیستم های سقف شفاف سیستم هایی هستند که روی چارچوب آلومینیوم و یا فولاد ساخته می شوند. شرکت سایه گستر آسیا از انواع پلی کربنات و شیشه در ساخت سقفهای شفاف متحرک استفاده می کند.


با استفاده از سیستم های سقف شفاف، زندگی در زیر آن به شکل عادی در جریان است و در طول روز از نور خورشید به شکل کامل می شود استفاده کرد.  در سقف های شفاف از ورقهای پلی کربنات یا شیشه های حرارت دیده و لمینیت شده استفاده می شود که به گرما و سرما عایق است.
می توان سقف ها را ترکیبی از شفاف و غیر شفاف ساخت. در این سبک، هدف استفاده بیشتر از نور خورشید و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی سیستم های سقف های شیشه ای متنوعی تولید شده است که قدرت انتخاب مصرف کننده را بالا می برد
سقف پلی کربنات از سری سقف های ترموپلاستیک می باشد. تولید و شکل گرفتن این محصول بسیار راحت می باشد. این سبک از پلاستیک ها در تولیدات مدرن امروز سهم بزرگی به خود اختصاص داده است. سقف های پلی کربنات بسیار خوش استفاده، بادوام و اقتصادی است. نورهای مضر خورشید را فیلتر کرده و روشنایی طبیعی به محیط می دهد.
برای نصب سقف پلی کربنات سه مرحله را باید طی کرد. ابتدا چارچوب فلزی سقف آماده می شود و بعد روی آن با استفاده از ورق پوشانده می شود و در مرحله آخر بخش شفاف آن نصب می گردد.
اسکای لایت سقفی است که با استفاده از باز کردن بخشی از سقف و تبدیل آن به سقف شیشه ای و یا پلی کربنات به وجود می آید. با توجه به اینکه در این بخش به شکل طبیعی و با استفاده از نور خورشید و روشنایی استفاده خواهد شد، این نکته مهم است که از ملزمه ی شفافی همچون شیشه و پلی کربنات استفاده شود.
این سقف با توجه به نوع سلیقه ی مشتری، می تواند ثابت و یا متحرک باشد. در سقف های متحرک، علاوه بر استفاده از نور طبیعی می توان از هوای بیرون نیز استفاده کرد و هوای محل را از این طریق تغییر داد. از طرف دیگر باید گفت که هزینه ی سقف اسکای لایت متحرک از اسکای لایت ثابت بیشتر است.
محصولی بسیار مفید از آن جهت که به فضای کمی نیاز دارد و سر پناه وسیعی فراهم میکند.

سقف متحرک پلی کربنات مزایای بسیاری دارد و با حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری گزینه مناسبی برای پوشش پارکینگ یا فضاهای باز به شمار می رود.


نیاز به رنگ ندارد و در مقابل زنگ زدگی، خوردگی و تاب برداشتن مقاوم است.
امکان سفارش قالبهای خاص برای مواردی که نیاز به ساختار غیر متقارن دارند.
موجود بودن سقف ماشین مجزا بدون نیاز به بسته شدن به دیوار ساختمان همراه با سقف های صاف و خمیده.
سیستمهای بزرگتر تجاری هم برای استفاده ی کاروان یا اتوموبیلهای بزرگتر موجود است.
وجود درهای لولایی به صورت خودکار یا دستی در صورت نیاز موجود است.
با اینکه یک سقف پارکینگ به نسبت یک گاراژ تجاری از سطح حفاظت کمتری برخوردار است، بیشتر به دلیل فراهم کردن تهویه ی مناسب تر ساخته میشود.بدون دیوار( بجز دیوار ساختمانی که به آن تکیه داده است) مانعی در برابر هوای تازه وجود نخواهد داشت در حالی که حفاظت مناسبی در مقابل آفتاب و باران وجود دارد.
هنگام اندازه گیری برای ساخت سقف پارکینگ سه عامل عرض، ارتفاع و طول دهانه را باید در نظر گرفت.
طول: فاصله ای است که در طول دیوار کشیده میشود.
عرض دهانه: گستردگی سقف از دیوار حمایت کننده.
ارتفاع: مجموع ارتفاع ساختار سقف است.

سقف برقی جمع شونده پلی کربنات یکی از سازه های پرکاربرد ساختمانی است. این سقف جمع شونده ظاهری شیک و زیبا به مکان مورد استفاده خود می‌دهد.


سقف پلی کربنات عایق بوده و دچار پوسیدگی نمی‌شود. سقف های برقی جمع شونده با هدف استفاده بهینه از محیط در هر شرایط آب و هوایی طراحی شده اند. پوشش پلی کربنات به دلیل شفاف و مقاوم بودن کاربردهای زیادی دارد. پلی کربنات علاوه بر مزایای شیشه، معایب آن را ندارد. به این معنی که پلی کربنات مانند شیشه شفاف است ولی سبک تر از شیشه است و در هنگام شکستن تیز نمی‌شود.
سقف برقی به وسیله ریموت کنترلی باز و بسته می‌شود که این ویژگی استفاده از آن را آسان می‌کند. باز و بسته کردن
سقف برقی پلی کربنات به علت سبک بودن آن از دیگر انواع سقف برقی راحت تر است.
سقف جمع شونده پلی کربنات از جهت متریال و اندازه دارای تنوع زیادی است. انواع سقف متحرک پلی کربنات در بازار موجود است. برای مکانهای مختلف مانند پاسیوها، استخرها، رستوران ها و پشت بام ها و دیگر اماکن سقف متحرک یک سازه مفید است.
سقف متحرک پلی کربنات به دلیل استحکام، وزن پایین و جلوگیری از نفوذ اشعه ماورابنفش نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرده است.
انواع سقف متحرک پلی کربنات در مکانهای متعدد به کار می‌روند. این سازه به علت اتوماتیک بودن استفاده بسیار آسانی دارد و گزینه مناسبی برای مکانهای مختلف است. سقف جمع شو دارای هر نوع جنسی که باشد به دلیل باز و بسته شدن کاربردهای زیادی دارد.
انواع سقف جمع شو پلی کربنات را باید از برندهای آشنا و با کیفیت تهیه کرد که با کمترین هزینه بتوان از یک سقف زیبا و با دوام استفاده کرد. سقف پلی کربنات چون دارای شفافیت است نور طبیعی را کم نکرده و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.
شفاف بودن ورق های پلی کربنات نیز باعث زیبایی و جذابیت ظاهری سقف می‌شود و همینطور از هدر رفتن انرژی به دلیل کم نشدن تابش نور جلوگیری به عمل می‌آورد. نصب سقف متحرک پلی کربنات باید توسط افراد با تجربه انجام پذیرد که کاربران را دچار مشکل نکند. برای تهیه سقف متحرک باید از افراد خبره کمک گرفت تا بهترین نوع و شکل سقف را برای مکان مورد نظر تعبیه کرد.
اجرا و نصب سقف جمع شو برای کارفرماها می‌تواند پرهزینه باشد پس باید در تهیه و نصب آن دقت لازم را مبذول داشت.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: